2013. július 9., kedd

Díj!


Vááó első ilyen díjam! :)



Köszönöm Jucee!

A feladat: írj tíz dolgot magadról, válaszolj a neked feltett tíz kérdésre, tegyél fel tíz kérdést, és küldd el tíz blognak a díjat!

10 dolog rólam:
1. Nagyon szeretek fotózni.
2. Tanultam franciául... Je m'appelle Raven :)
3. Kedvenc színem a kék.
4. Focirajongó vagyok.
5. Imádok mindent, ami spanyol.
6. Szájharmonikázom.
7. Utálom az igazságtalanságot.(Ki nem?)
8. Szeretek pókerezni... semmi addikció! :D
9. Imádom a természetet! Állatok, növények, minden jöhet... na jó, a pókokkal van némi fenntartásom...
10. A mai délutánt egy medencében töltöm :D (De csak miután befejeztem a következő fejezetet!)

10 kérdés, amit én kaptam:
1. Igaz történetes filmet/könyvet szereted? – Igen, most is épp egy olyan könyvet olvasok.
2. Lucas (Egyszeregy), vagy Will (Pokoli szerkezetek)? – Őszinte leszek… nem tudom kikről van szó :$
3. Lovagoltál már valaha? – Igen, és nagyon tetszett!
4. Ha bárhol lakhatnál a világon, hová mennél szívesen? – Bármennyire szeretem a spanyolokat, Új-Zéland a nyerő!
5. Kit vinnél magaddal? – Mindenkit, akit szeretek
J
6. Szerinted léteznek/léteztek olyan misztikus, természetfeletti lények, mint pl.: a vámpír, farkasember/vérfarkas, démonok, angyalok? – Hmm, nehéz kérdés, de én úgy gondolom, minden mítosznak, legendának van némi alapja szóval, ha nem is teljesen olyan formában, mint ahogy mi elképzeljük, de léteznek/léteztek ilyen lények.
7. Hány könyved van összesen? – Túl sok ahhoz, hogy megszámolhassam J
8. Hány blogod van? – Ez az egy.
9. Tetszik a történetem? – Őszintén szólva, még nem olvastam, de rajta van a listámon! ;)
10. Miért pont arról írsz, amiről? – Jó kérdés… szeretem a Harry Potter világát, egyik nap olvasás közben eszembe jutott egy történet, aztán gondoltam megpróbálom „papírra vetni”. A többi történetemmel ugyan így volt. Jött az ihlet, és BOOM!

10 kérdés:
1. Játszol valamilyen hangszeren?
2. Ki a kedvenc szereplőd a történetedben?
3. Mikor kicsi voltál, mi akartál lenne, mikor felnősz?
4. Van valamilyen állatod?
5. Hogy hívják?
6. Hallgatsz zenét, miközben írsz?
7. Melyik a kedvenc pizzád?
8. Van kulcstartód?
9. Szeretsz rajzolni?
10. Mióta írsz?

10 blog, akiknek küldöm:
1. Mese
2. Valentine


7 megjegyzés:

  1. Köszönöm, még ma kiteszem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Rád gondoltam először-nagyban hozzájárultál, hogy elindítsam ezt a blogot :)

      Törlés
    2. Tényleg, ezt jó olvasni! :) Remélem így még több emberhez jut majd el az írásod! :)

      Törlés
  2. Szia Raven!
    Nagyon-nagyon aranyos vagy, amiért gondoltál rám, de én csatlakoztam Benina kampányához régen, és tartom is magam hozzá. Ezért nem fogadhatok el díjat, de megtiszteltél, amiért gondoltál rám!
    Köszönöm!
    Daphne C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, ne haragudj, ezt nem tudtam! Azért még nagyon megérdemled szerintem :)

      Törlés