2013. július 22., hétfő

Díj #2 és #3!



Újabb két díj! Yay, de boldog vagyok! :P


Ezt köszönöm Lorelay Evennek!


A feladat: írj 10 dolgot magadról, válaszolj a neked feltett 10 kérdésre, tegyél fel 10 kérdést, és küldd tovább 10 blognak a díjat!


10 dolog rólam:
1. A szemem színe világoskék.
2. Szeretek kertészkedni.
3. Nem lépek ki az ajtón mp5 és fülhallgató nélkül. Music addict...
4. Nem szeretem a pöttyös ruhákat.
5. Megmásztam az Eiffel tornyot. Oui! :)
6. Utálok korán kelni.
7. Marcipán mániás vagyok.
8. Gyűjtöm a sálakat.
9. Még sosem volt csonttörésem. Mázlis vagyok acélcsontokkal :)
10. Most épp egy Powderfinger számot hallgatok.

10 kérdés, amit én kaptam:
1. Kedvenc szín?  - Kék.
2. Melyik tantárgyat húznád ki az órarendedből? - Gimiben már végeztem, a mostaniak közül pedig egyiket sem.
3. Sportolsz valamit? - Jelenleg nem.
4. Miért pont a blogolás? - Nincs különösebb oka, csak itt több háttéranyagot tehetek közzé a történetemmel kapcsolatban.
5. Voltál már szerelmes? - Igen.
6. Jégkása vagy fagyi? - Fagyi.
7. Nyár vagy tél? - Nyár, de csak a téli sötétség miatt.
8. Kedvenc időtöltésed a blogoláson kívül? - Nem a blogolás a kedvenc időtöltésem :) De csak, hogy válaszoljak, a fotózás.
9. Vannak tesóid? - Igen.
10. Valamilyen fan vagy? - Sok sorozatot és könyvet szeretek, de egyet sem kiemelkedően. Szeretem a Harry Potter könyveket, mint az a történetemből ki is derül, de nem nevezném magam fannak.

10 kérdés:
1. Kutya vagy macska párti vagy?
2. Szereted az ékszereket?
3. Melyik a kedvenc évszakod, és miért?
4. Kedvenc gyümölcsöd?
5. Mi az, amit még mindenképp meg akarsz tanulni az életed során?
6. Kiugranál ejtőernyővel egy repülőből?
7. Tudsz viccet mesélni?
8. Melyik a kedvenc országod?
9. Mész nyaralni, vagy voltál már az idén?
10. Félsz a sötétben?

5 blog, akiknek küldöm:
1. Minie95
2. Kate
3. Dorothy Large
4. DreamyGirl
5. SummerB.


Ezt pedig köszönöm Mesének!

A feladat: írj magadról 5 dolgot, válaszolj 5 kérdésre, írj 5 kérdést, és küldd el 5 blognak!

5 dolog magamról:
1. Csak grafittal és szénnel rajzolok.
2. Szeretem a csillagokat bámulni.
3. Zene szempontjából mindenevő vagyok. Mindent meghallgatok (legalább egyszer), kivéve ezt a modern mű zenét, amit én még zenének sem neveznék. Maximum zajnak...
4. Nem tudok énekelni.
5.  Szeretek mindenfajta csokit. A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét... és így tovább.

5 kérdés, amit én kaptam:
1. Vársz valamit az írástól, vagy csak szórakozásból teszed azt? - Egyszer talán... de jelenleg csak szórakozásból.
2. Milyen régóta írsz? - Régebben is írogattam ezt-azt, de idén télen kezdtem el komolyabban foglalkozni a dologgal.
3. Szereted a sorozatok, ha igen, melyiket? - A legtöbb sorozatra viszonylag hamar ráunok. Amiket mostanában nézek, és szeretek is, az a The West Wing és a Trónok harca.
4. Mi ihletett az íráshoz? - A mostani történetemhez természetesen a Harry Potter adta az ötletet, de az igazi ihletet számomra a zene adja.
5. Milyen stílusú könyvet olvasol inkább? - Ebből a szempontból is mindenevő vagyok, de ha már választanom kell, akkor egyértelműen fantasy.

5 kérdés:
1. Mi volt az első könyv, amit életedben olvastál?
2. Ha lenne rá lehetőséged, melyik íróval/rendezővel ülnél le szívesen beszélgetni?
3. Ha bármilyen állatod lehetne, te mit választanál?
4. Ha bárhová elmehetnél, te hová utaznál?
5. Melyik könyvbéli világban élnél a legszívesebben?

5 blog, akiknek küldöm:
1. L.T.P.
2. Matsuket
3. Dorinda
4. Raspberry Silvers
5. Jucee


Köszönöm még egyszer!!
Raven


2 megjegyzés:

  1. Drága Raven! Köszönöm szépen a díjat, aranyos vagy, hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia L.T.P.! Nagyon szívesen! Megérdemled, nagyon szeretem az oldaladat ;)

      Törlés